Tisková reklama, která opravdu prodává

Cílem dvoudenního školení je naučit Vás vytvořit reklamu, která dokáže prodat cokoliv. Dozvíte se, co máte i co nemáte v praxi dělat.

Cíle

Cíle školení:

  • Naučíte se vytvářet reklamu, která dokáže prodat.
  • Dozvíte se co máte v praxi dělat.
  • Naučíte se čeho se máte vyvarovat.


Obsah

Obsah školení:

  • správné myšlenky + správná technika + správný design
  • pravidla úspěchu u inzerce
  • pravidla úspěchu u dopisů
  • pravidla úspěchu u korespondenčních lístků
  • pravidla úspěchu u billboardů
  • pravidla úspěchu u letáků
  • pravidla úspěchu u reklam na autech
  • na co si máte dát pozor u reklamních agentur
  • na co si máte dát pozor u grafiků
  • jak vytvoříte text reklamy
  • co funguje a co ne
Otázky



Na školení se budeme bavit o těchto reklamách:

  • inzerce v novinách a časopisech
  • dopisy
  • korespondenční lístky
  • letáky
  • billboardy
  • reklama na autech
  • vizitky
  • prospekty
  • katalogy atd.

Uslyšíte fakta, ne teoretické řeči:

Uvidíte konkrétní reklamy s vysvětlením, proč uspěly a proč ne. I s čísly, kolik vydělaly nebo prodělaly. Rozbor chyb bude pro vás velmi přínosný! Uvidíte:

  • 359 tiskových reklam
  • 205 reklamních kampaní
  • jak můžete na P.S. na konci dopisů vydělat milióny
  • jak vypadá billboard, kterého si 80% lidí všimne
  • jaké titulky, jaké fotky, jaké písmo a jaká grafika fungují
  • proč a jak testovat reklamu a co testovat
  • proč a jak měřit reklamu.

Vyzkoušíte si tvorbu reklamy v praxi.

Seminář je spojený s tréninkem. To znamená, že přímo na školení "vyrobíte" reklamu přímo pro Vaši firmu. Dostanete návod "jak na to" a hned ho použijete.

O čem školení Tisková reklama, která opravdu prodává, nebude?Nebude o image reklamy. Přestože vás o ní přesvědčují reklamní agentury, jde jen o vytahování peněz z Vaší kapsy. Na školení uvidíte důkazy.

Toto školení také nebude o televizní a rozhlasové reklamě.

Bez rizika. Pokud neuspějete, vrátíme Vám peníze.

V naší firmě to každý den používáme v praxi. Výsledky jsme si tak jistí, že vámvrátíme peníze, pokud nám prokážete, že jste udělali vše, co je obsahem školeníTisková reklama, která opravdu prodává a nevydělali jste na tom více, než jste dali za školení.

Co můžete získat?

Pokud zareagujete, vyděláte. Pokud nezareagujete, můžete přijít o nové možnosti zisku.

Tato nabídka je pro vás úplně bez rizika. Můžete na tom jen vydělat.